Enkele post bekijken
  #2  
Oud 19th October 2004, 20:45
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Hier
Posts: 581
Re: De grens tussen verdienste en hebzucht...

Citaat:
Originally posted by Barst
Valt het te verantwoorden dat één iemand meerdere honderden leeflonen tegelijk kan incasseren? Kan één individu dan zoveel meer verdienste hebben dan zijn medeburgers?


Uiteraard.

Dat is nogal logisch dat topmanagers een pak meer verdienen dan werknemers. Ik kan niet begrijpen dat dit nu zo'n soap geworden is. Net alsof iemand zaken heeft met hoe een bedrijf z'n financiën verdeelt...

Beloon diegenen die succesvol zijn.

Het enige dat dit teweegbrengt is de 'rijke smeerlap'-reactie van sommige mensen. 't Was beter als de media eens iets kritisch schreef over de enorme dotaties die elk jaar aan onze koninklijke familie worden gegeven... want voor die kosten draaien wij WEL op. Voor dit niet, dus moei ik mij er niet mee.

Of misschien een onderzoek naar de gigantische kosten die de overdreven bureaucratie in ons systeem met zich meebrengt...

Of over de miljarden (jaja, miljarden) transfers die jaarlijks naar Wallonië vloeien...

Of over de bedragen die jaarlijks moeten worden betaald om de uitbreiding van het staatsapparaat te bekostigen...

Dat is waar ik mij zorgen over maak, omdat ik er rechtstreeks bij betrokken ben. Ik draai op voor de kosten van de hierboven genoemde voorbeelden... niet voor dat loon van die manager.
Met citaat antwoorden