Enkele post bekijken
Oud 11th February 2006, 17:31
hans hans is offline
Registered User

Thumbs up

Citaat:
Orgineel gepost door Barst
Veroordeeld ondanks Zware Voet

,,De beweerde schending van de privacy staat niet in verhouding tot de ernst van de feiten. Het recht op privacy is overigens ondergeschikt aan de individuele en collectieve veiligheid op de openbare weg.''

DS, 11-02-2006 (pdc)

Groot gelijk. Als je al met zo'n clowns moet gaan rekening houden, die proberen hun verantwoordelijkheid te ontlopen. Zo'n voorvallen als deze roepen bij mij toch wel enige vragen op. Moet je voor zo'n idiote en onterechte claims het gerecht gaan lastig vallen?!

Wie zijn gat verbrandt moet maar op de blaren zitten. In de plaats van de onzinnigste excuses te zoeken om de terechte straf te ontlopen. En 70km/u te hard rijden, dan ben je serieus immoreel bezig als je het mij vraagt.
Doet me wat denken aan die Amerikaanse toestanden waar men voor de ridicuulste redenen rechtzaken aanspant en waar er soms uitspraken vallen waar je kippevel van krijgt.

Maar gelukkig is de rechter niet op deze onzinnige eis ingegaan en aldus geen Amerikaans-achtige toestanden in België, hip hip hoera