24th March 2018, 21:56
|
|
Registered User
|
|
|
|
Ik zou hier graag dezelfde reactie op willen plaatsen als de reactie die ik enkele minuten geleden maakte in een gelijkaardig topic rond wapenwetgeving
Reactie:
http://actualiteit.org/forums/showp...564&postcount=2
Citaat:
Conclusie: Ik vind niet dat de wapenwetgeving strenger dient te worden omdat enkelingen wapens misbruiken. Wel dient de huidige background check aangescherpt te worden.
|
Het verbieden van semi-automatische wapens is geen oplossing dat is gewoon veel te ruim een verbod op wapens of het verhogen van de leeftijd zijn ook geen goede verbeteringen.
Een concrete oplossing is het beter psychologisch begeleiden van jongeren en volwassenen in probleemsituaties en een betere backgrondcheck of een "licentie" systeem
If all life is so important, then the most evil of all beings on this earth are without a doubt humans. If there weren't any people on earth, the environment and conditions that all living things live in would be drastically better. Even if there were no school to teach us the stuff we know, it would still be obvious to everyone, wouldn't it? Just think of all that's happened to the earth due to our desires and ego.
|
|