29th December 2017, 00:03
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Vorselaar
Posts: 80
|
|
Ik kan me vinden in de mening van Pauline. Het is leuk dat De Lijn mee wil gaan met zijn tijd, maar anderzijds moeten we er ook rekening mee houden dat niet iedereen even goed mee is met alle digitale tools. Ik kan begrijpen dat niet iedereen kan werken met alle verschillende apps, zeker wanneer er meerdere applicaties nodig zijn om een ticket voor de bus te kunnen kopen. Daarom vind ik het ook goed dat de papieren tickets behouden worden. Door het invoeren van ticketverkoop via de app kan het instappen op de bus, wat soms wel wat chaotisch verloopt, toch iets vlotter gaan.
Net zoals Pauline zegt, is het een jammere zaak dat de prijzen van een busticket op jaarbasis blijven stijgen. Rekening houdende met de opwarming van de aarde, mede door de uitlaatgassen, zou het een spijtige zaak zijn om het openbaar vervoer onaantrekkelijker te maken. Hoe meer mensen gebruik maken van het openbaar vervoer, hoe beter we de luchtverontreiniging kunnen tegengaan.
|