Enkele post bekijken
  #2  
Oud 25th December 2017, 15:34
Sarah.T*ijs Sarah.T*ijs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Dessel
Posts: 72
Net zoals Ellen en William Briggs vind ik het ook nogal vreemd om de opwarming van de aarde in verband te brengen met het aantal vluchtelingen. Je kan niet voorspellen hoeveel mensen het nodig vinden om uit een land te vluchten net zoals je niet kan voorspellen hoe het klimaat zal op lange termijn en natuurlijk ook niet op korte termijn. Zoals Ellen aanhaalt zijn sommige weersomstandigheden niet ideaal om aan landbouw te doen en het zou kunnen dat mensen daarom er voor kiezen om te vluchten en te zoeken naar een betere landbouwplaats. Onderzoek doen kan geen kwaad. Er moest maar eens iets nuttig naar boven komen. Of nu de klimaatverandering echt in verband ligt met een stijgend aantal vluchtelingen, denk ik niet. Je weet het nooit zeker. Zekerheid bestaat niet, zeker niet in dit geval. Het onderzoek zou wel een bijdrage kunnen hebben op de oogsten van de landbouwers. Ik denk dat het wel nodig is om landbouwers te scholen in hoe om te gaan met een sterke klimaatverandering. Het zal voor iedereen aanpassen zijn.
Met citaat antwoorden