29th January 2006, 14:07
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Persoonlijk ben ik niet echt op de hoogte van de verschillende partijprogramma's en ik vind het ook moeilijk om daar van op de hoogte te geraken.
Een leerkracht economie van bij ons in het secundair had eens een mooie, overzichtelijke tabel opgesteld (of van het internet gehaald) met daar alle programmapunten kort en bondig samengevat. Héél handig vond ik dat.
Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?
Ik heb trouwens op Groen! gestemd. Louter en alleen omdat het echt wel tijd wordt dat er iets gedaan wordt aan alle milieuvervuiling, 'natuurproblemen', enz. Kan me persoonlijk niet veel schelen wat ze doen voor de economie ofzo, maar er moet iemand iets in hun richting doen...
En voor de economie zullen ze geen van allen fundamentele veranderingen teweegbrengen peins ik.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|