Enkele post bekijken
  #2  
Oud 29th September 2017, 02:07
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Citaat:
Orgineel gepost door Bart.V*nderLinden
28/09/2017
Schaarste is een heus probleem, in tegenstelling tot de new-age overtuigingen van 'abundance' (..) Bovendien stijgen de prijzen enorm (10%) en is dit voor de normale doorsnee 'alleenstaande' jongvolwassene haast onbetaalbaar. (...) Feit is ook dat we steeds meer met meer mensen op deze aardbol rondlopen.
Helemaal gelijk, en niet weinig bewust van het feit dat het momenteel op de huizenmarkt een heuse krabbenmand is... Ik denk dat het 'standaardscenario' voor jonge mensen stilaan evolueert zoals ikzelf ooit mijn 'eigen plek' heb moeten vinden: tot mijn 35ste op een klein studiootje, en pas op 36 (weliswaar nog geen 'vast werk', maar toch al wel een beetje meer zekerheid) een eigen rijhuis voor twee gevonden... Niet het riante herenhuis in de stad, evenmin de villa 'op-de-buiten', maar wel: een eigen plek (hoera) 'in the middle of nowhere' (L'burg)! Maar, en dat zal zeker niet anders zijn voor jullie: een heel stuk kleiner dan het royaal-grote ouderlijke huis waarin ik groot ben geworden. Anderzijds: ik vind het helemaal niet erg dat ik niet langer het gras moet afrijden!
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden