Enkele post bekijken
  #2  
Oud 22nd May 2017, 11:34
Graylan.B*oeckx Graylan.B*oeckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Geel
Posts: 73
Ik denk dat de regels heel duidelijk zijn en dat hier niet veel over gediscussieerd kan worden. Zelf erger ik me ook aan mensen die fout parkeren of niet betalen om ergens te mogen staan. Ik vind het dan ook niet meer als terecht dat ze hiervoor beboet worden.
Parkeerwachters zijn geen graag geziene mensen. Ik kan me dan ook inbeelden dat ze allerlei dingen naar hun hoofd krijgen gezwierd. Maar meestal zijn er kei harde bewijzen in hun voordeel. Zo maken ze ook steeds een foto van het desbetreffende voertuig. Het haalt dus niets uit dat je met allerhande excuses naar voor komt. Niemand betaalt graag een boete, maar in de meeste gevallen zal je hier niet onderuit kunnen.
Mensen die het vertikken om hun boete te betalen naar meermaals een aanmaning te hebben ontvangen, mogen hier naar mijn mening ook extra voor bestraft worden.
Uiteindelijk vind ik het wel goed dat ze rekening houden met niet te voorziene omstandigheden. Het annuleren van de boete van het oude koppel vind ik dan ook niet meer als terecht. Het zou onterecht zijn moest je bestraft worden om je man in nood te helpen. Zoals in het artikel beschreven staat, moeten ze menselijk blijven.
Met citaat antwoorden