Enkele post bekijken
Oud 21st May 2017, 14:50
Claudy.R*es Claudy.R*es is offline
Registered User

Ik ben het eens met de mening van Nele. Zwemlessen zijn voor leerlingen nu eenmaal onmisbaar. Het is van uiterst belang dat we onze leerlingen leren zwemmen en het belang ervan inzien. Daarom vind ik het ook een taak van de school om hier hun steentje voor bij te dragen. Uiteraard zijn er heel wat ouders die zelf hun kinderen leren zwemmen of zorgen dat hun kinderen zwemles krijgen. Maar ik vind dit toch een heel belangrijk aspect binnen de LO-les. Ik begrijp dat het voor sommige scholen niet zo vanzelfsprekend is om zich steeds te verplaatsen naar het zwembad maar uiteraard zijn hier ook verschillende oplossingen voor.
Tot slot ben ik ook voorstander van een maximumfactuur. Ik ben er mij van bewust hoe moeilijk het voor sommige mensen is om de schoolrekening te kunnen betalen. Uiteraard is er ook een belangrijke keerzijde aan het verhaal en dat is het uitvoeren van dit mooi initiatief. Ik hoop dat er in de toekomst aan gewerkt zal worden en op die manier het voor de meeste ouders toch zal lukken om hun kinderen goed onderwijs te bieden.
Met citaat antwoorden