Enkele post bekijken
  #2  
Oud 17th May 2017, 10:22
Lisa.H*ylen Lisa.H*ylen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Hulshout
Posts: 71
De wereldbevolking blijft in stijgende lijn evolueren. Ik begrijp net zoals Kato dat de woningen niet meer hetzelfde kunnen blijven. Standaardgezinnen kiezen meestal om een huis te kopen of een huis te bouwen, maar het aantal standaardgezinnen neemt steeds meer en meer af. Ouders scheiden, jongeren willen alleen gaan wonen, alleenstaanden, weduwen... Zij zullen sneller voor een kangoeroewoning of hoogbouw kiezen, omdat dit naar mijn mening beter aansluit bij hun inkomen. De gemeenten moeten dit beseffen en projecten een kans geven, ook al lijkt dit soort bebouwing niet in de omgeving te passen. Ontwikkelaars moeten wel een luisterend oor bieden aan het gemeentebestuur om tot een akkoord te komen.
Kato stelt voor om eventueel huizen die leegstaan, te renoveren. Dit lijkt mij ook een goed idee, maar deze huizen zouden ook gebruikt kunnen worden om een klein appartementsgebouw te zetten. De oude charme kan weggaan, of de ontwikkelaar kunnen er ook voor kiezen om elementen te behouden van de vroegere woning.
Met citaat antwoorden