Enkele post bekijken
  #2  
Oud 6th May 2017, 20:37
Claudy.R*es Claudy.R*es is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Tielen
Posts: 77
Ik ben het eens met de mening van Sarah. Voor patiënten met longkanker is het zeker een goede zaak dat er een terugbetaling komt in verband met de immuuntherapie. Immuuntherapie is in vele gevallen een betere oplossing dan een traditionele chemobehandeling. Eerder werden er al heel wat terugbetalingen voorzien in verband met deze therapie maar het is een goede zaak dat ze deze terugbetalingen aan het uitbreiden zijn.
In verband met de arbeidsongeschiktheid ben ik het eens met de mening van Maggie De Block. Zij wil dat er meer controles zullen uitgevoerd worden en dat de mensen een volledig jaar sociale bijdragen moeten betalen vooraleer ze recht hebben op een uitkering voor arbeidsongeschiktheid. Uiteraard zijn er ook heel wat uitzonderingen die een vrijstelling krijgen zoals schoolverlaters of net afgestudeerden. Ik vind dit zeker een goede beslissing, we zien de dag van vandaag nog steeds dat er te weinig controles worden gevoerd.
Tot slot hebben we ook nog de verkeersboetes die vanaf 1 mei zullen stijgen. Uiteraard snap ik dat er geïndexeerd moet worden maar dit is volgens mij niet de echte reden van de stijging. Naar mijn mening willen ze op deze manier proberen om de mensen nog banger te maken voor een overtreding. Ik vrees dat de stijging van de boetes weinig invloed zal hebben op het aantal boetes.
Met citaat antwoorden