Enkele post bekijken
Oud 26th April 2017, 18:36
leonie.v*nroey leonie.v*nroey is offline
Registered User

Ik geef Evelien volledig gelijk in het feit dat ze zich vragen stelt bij het onderzoek. Een groep van 44 inspecteurs is op zich een grote groep maar als deze maar geconcentreerd zitten in twee politiezones is dit inderdaad niet echt een globaal beeld. Er is naar mijn mening wel een verschil tussen politiezones van een grootstedelijke context en eerder landelijke politiezones. De meer stedelijke politiezones komen meer in aanraking met multiculturaliteit en dergelijke als een politiezone die eerder landelijk gelegen is. Naar mijn mening is naar deze eventuele verschillen niet voldoende onderzoek gedaan. Ik vraag me ook af dat mensen veel agenten nu over dezelfde kam zullen scheren. Mensen die dit artikel lezen en er niet kritisch over nadenken zullen nu een wantrouwige houding ten opzichte van agenten hebben. In het artikel wordt wel in 1 zin aangehaald dat de meeste agenten wel luisteren naar de burger. De meeste mensen lezen echter alleen de koppen van de artikels of niet meer aandachtig tot het einde en zo zouden ze verkeerde conclusies durven trekken.
Met citaat antwoorden