Enkele post bekijken
  #2  
Oud 19th April 2017, 12:46
anouk.g*or anouk.g*or is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: tielen
Posts: 91
Ik ben het volledig eens met Laura, door deze leerlingen van school te gooien los je de zaak niet op. We moeten meer inzetten om het aantal schoolverlaters te verminderen en eventueel zelfs te laten ophouden. Kinderen met gedragsproblemen moeten meer ondersteund worden, ze weten vaak amper blijf met zichzelf en uiten dit op een foute manier. Deze kinderen een contract geven of van school gooien gaat hun gedrag echt geen goed doen. Ik vind het buitengooien van een leerling een gemakzuchtige oplossing die eigenlijk overbodig is. Elk kind heeft een ander karakter en ontwikkelt zich op zijn eigen manier, het kind dan in die moeilijke periode laten vallen omdat niet alles loopt zoals het zou moeten, vind ik gewoon ronduit onaanvaardbaar. We zouden misschien het schoolteam beter kunnen informeren over de situatie van het kind en de eventuele betrokken partijen uithoren om een betere kijk te hebben op de situatie en zo optimaal te handelen in plaats van iedereen maar aan zijn eigen lot over te laten.
Met citaat antwoorden