17th April 2017, 14:59
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Noorderwijk
Posts: 31
|
|
Wat Hannah schrijft, is helemaal waar. Een gulden middenweg vinden in het hedendaagse (extreme) gebruik van technologische toestellen is noodzakelijk. Dezer dagen worden kinderen hier al rond hun 2 tot 3-jarige leeftijd mee geconfronteerd. Misschien niet direct, maar al zeker in hun omgeving. Tegenwoordig is het ook normaal om als eerste gsm een Iphone te kopen (of krijgen). Dit stimuleert natuurlijk het gebruik van schermen die schadelijk kunnen zijn voor de ogen. Mijn eerste gsm was namelijk nog de goede, oude Nokia. Ipads zijn ook heel hard in voor het moment, in elk huishouden is er wel één aanwezig. Technologie wordt meer en meer geïntegreerd in onze samenleving, en dat heeft zijn voor - en nadelen. Ook in het onderwijs wordt dit meer en meer gebruikt in de lessen. Het is echter wel belangrijk om hierin niet te overdrijven, en ook nog genoeg gewone lessen te geven. Kinderen komen namelijk thuis en in hun vrije tijd al genoeg in aanraking met deze technologische toestellen.
|