Enkele post bekijken
Oud 12th April 2017, 14:16
ARNE.W*LLEMS ARNE.W*LLEMS is offline
Registered User

Ik heb, net als Maxim, mijn bedenkingen bij de sterke uitspraken die Hendrik in deze post hanteert. Straffe opmerkingen als "extreemrechts is verantwoordelijk voor de Tweede Wereldoorlog" is voor mij het dragen van kolossale oogkleppen. Ik verwijs hierbij graag naar de gevolgen van extreemlinks (lees: communisme) en nodig Hendrik graag uit om de vergelijking te maken tussen Hitler en Mao Zedong. Essentieel in een constructieve discussie is voldoende achtergrondkennis hebben én deze achtergrondkennis ook correct toepassen, zonder daarbij de denkbeeldige oogkleppen op te zetten. Ik raad u dus aan om de twee kanten van het verhaal (graag met échte feiten) mee te nemen in uw argumentatie.

Wat mij het meeste stoort is het feit dat Actualiteit.org volgens mij geen plaats is waar u (en ik citeer) "stoom moest aflaten" en u zich dus even kan afreageren op andere gebruikers. Dat is voor mij een bekrompen houding en geeft mij vooral de indruk dat Hendrik niet openstaat voor een debat met mensen die een andere mening hebben. Het is positief dat u uw mening fel verdedigt en met ons deelt, maar onmiddellijk persoonlijk aanvallen is voor mij een teken van zwakte en brengt absoluut geen meerwaarde aan de discussie. Opmerkingen als "ow dat moet wringen :P" zijn dus niet op zijn plaats.

Daarnaast zijn het gebruik van "WTF" (jongerentaal voor "What the fuck", een scheldwoord dus), een onophoudelijk gebruik van smileys en "ik begrijp er geen hol van" voor mij volledig misplaatst. U vergeet hier duidelijk dat u een toekomstig leerkracht bent en dat dit een openbaar forum is, waar het nodige respect mee gemoeid gaat. Als (waarschijnlijk) toekomstig leerkracht hebt u een grote invloed op het vormen van leerlingen en is het dus essentieel dat u het goede voorbeeld geeft. Daarnaast is correcte spelling onontbeerlijk voor een leerkracht. Kijk uw posts hier toch nog even op na, want "zoow", "oe', "boerkes", ... zijn geen Algemeen Nederlands.

Ik stel voor dat u deze werkpuntjes meeneemt in verdere posts.
Met citaat antwoorden