Enkele post bekijken
Oud 10th April 2017, 21:46
Claudy.R*es Claudy.R*es is offline
Registered User

De zelfrijdende auto komt er sneller dan je denkt

Ik ben zeker geen voorstander van een zelfrijdende wagen. Ik vrees ervoor dat onze technologie nog niet zo ver staat om alles volledig zelfstandig EN veilig te laten verlopen. Ik ben er zeker van overtuigd dat onze auto-industrie voor een enorme transformatie zal komen te staan. Wij als mensen willen steeds meer en beter. We willen zo weinig mogelijk nog zelf doen en ons het liefst laten vervoeren door een chauffeur. De fabrikanten proberen hierop in te spelen en verzinnen vele nieuwe technologieën. Ik ben geen voorstander van een zelfrijdende wagen maar wel van een wagen die heel wat nieuwe technologie bevat zoals het automatisch parkeren, automatisch remmen… Deze nieuwe snufjes kunnen het ons allemaal een beetje makkelijker en aangenamer maken maar ik zou zelf nooit het stuur willen toevertrouwen aan een robot.
Net als Hendrik ben ik van mening dat het onmogelijk is dat binnen 10 jaar meer dan de helft van de mensen een elektrische auto zullen hebben. Mensen die een nieuwe wagen aanschaffen zullen overwegen om een elektrische wagen te kopen maar dit vraagt tijd.
Met citaat antwoorden