Enkele post bekijken
Oud 12th March 2017, 16:35
Pauline.D*Kerf Pauline.D*Kerf is offline
Registered User

Vooraleerst wil ik iets zeggen over de bron waaruit Jens deze informatie heeft gehaald. Naar mijn mening is Het Laatste Nieuws niet zo betrouwbaar, dus ben ik eerst andere, meer betrouwbare internetbronnen gaan raadplegen om te verifiëren of de informatie wel degelijk klopt. Zo heb ik op de website van De Morgen hetzelfde artikel gevonden waarin dezelfde informatie in verwerkt was.
Net zoals Jens, ben ik van mening dat Trump en iedere ander president zijn visie openlijk mag weergeven. Ik kan er helemaal inkomen dat sommige nieuwe presidenten het niet eens zijn met de regels die hun voorganger heeft doorgevoerd, want ook zij zijn mensen met een eigen opinie zoals jij en ik. Wat ik mij echter wel afvraag, is dat wanneer er wel degelijk een muur gebouwd wordt, of het dan alle problemen van de baan zal vegen. Ik kan begrijpen dat Trump zijn land wil beschermen tegen illegale criminelen, maar of dit de oplossing is, betwijfel ik ten zeerste. Als er dan echter na vier jaar weer een nieuwe president komt en deze de muur wilt afbreken, staan we weer bij af en is de grote investering voor niets geweest.
Jens heeft ook vermeld dat het hem niet zozeer verbaasd waarom er zoveel bedrijven zijn die willen meewerken aan het ‘project’. Ook ik zou deze gouden kans niet laten liggen als ik zo’n bedrijf had. Een aannemer uit Californië staat ook niet achter het plan, maar is wel gewillig om zijn steentje bij te dragen, om zo zijn bedrijf goed draaiende te houden. Ik kan dan ook besluiten dat ik de mening van deze aannemer volledig volg.
Met citaat antwoorden