Enkele post bekijken
  #2  
Oud 25th December 2016, 17:56
Brenda.T*ga Brenda.T*ga is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Lichtaart
Posts: 77
Net zoals Celine vind ik het gemakkelijker om kerstwensen via sociale media te versturen naar mijn vrienden en kennissen. Ik begrijp ook wel echt dat er minder kaarten worden opgestuurd. Als je kaarten stuurt, moet je deze eerst nog gaan kopen (dus geld uitgeven), postzegels kopen, schrijven en op de post doen. Zelf vind ik het dan wel weer leuker om kaartjes aan te krijgen, dus ik probeer het versturen van kerstwensen via sociale media te combineren met het versturen van kerstkaarten. Persoonlijk zou ik het erg vinden als er geen kaarten meer verzonden zouden worden, dat is naar mijn mening een stuk traditie dat weg valt. Smsjes sturen is ook een beetje verouderd ondertussen, ik denk dat de jongere generaties zich vooral bezighouden met sociale media. Veel oudere mensen stappen hier ook op over, omdat sociale media aantrekkelijk wordt gemaakt voor iedereen: je kan bv. emoticons sturen, 'stickers', GIF-bestanden (die bewegen)... Deze maken je boodschap interactiever en leuker, ik denk dat dat ook wel meespeelt.
Met citaat antwoorden