Enkele post bekijken
Oud 14th December 2016, 17:01
Wouter.P*rmentier's Avatar
Wouter.P*rmentier Wouter.P*rmentier is offline
Registered User

Ik ga akkoord met de mening van Toon. Ik vind het daarnaast ook vreemd, of misschien wel tekenend, dat er wordt gesproken over een opvolger voor De Wever terwijl die nog voorzitter is. Ten eerste is het in een democratische partij niet de bedoeling dat een voorzitter zijn opvolger aanduidt, maar dat de volledige partijraad een opvolger kiest na een vaste procedure en campagne. Ja, het partijbestuur mag een kandidaat steunen, maar door daar al mee bezig te zijn voordat een voorzittersverkiezing aan de orde is, pakken ze andere kandidaten al op snelheid en planten ze ideeën in de hoofden van hun volgelingen die tot bloei kunnen komen wanneer het nodig is.
Het is allemaal natuurlijk ook een deel van hun 'ik steun Theo'-campagne, waarin ze, zoals Toon zegt, de flaters van hun minister willen verstoppen door te doen alsof alles in orde is, de schuld op anderen te steken en zelfs tegen hen in de aanval te trekken. Dat is dan weer een tactiek die goed gewerkt heeft in Amerika, dus waarom niet hier?
Met citaat antwoorden