14th December 2016, 00:14
|
Registered User
|
|
|
|
Ik kan mij allesbehalve vinden in de mening van Hendrik. Wij gunnen een ander het licht in de ogen niet? Hij gunt ons een wapen in onze ogen! Hij steelt (gewelddadig dan nog) en zat mee in een criminele bende. Hij zette ons land (ik herhaal: ons land) op stelten en wij zijn dan zo goed om hem en zijn familie op te vangen! Trouwens, Georgië, ik vraag mij af wat er niet veilig is in Georgië. Dat ten eerste al, ik zou niet weten waarom hij sowieso al een vergunning zou gekregen moeten hebben. Oke, je bent hier dan, maar dan gaan we toch niet aan criminele activiteiten doen? Tenzij dat we het signaal geven dat dat mag natuurlijk.
Uiteraard is het heel erg dat meneer leukemie had(ik zeg het maar, voordat je me hier op pakt) maar ik vind dat allesbehalve een excuus. Mensen met leukemie of een andere ernstige ziekte mogen dus naar een ander land verhuizen om daar wat te stelen en dergelijke, om vervolgens terecht te komen in een goed sociaal systeem en een kafkaësk vreemdelingenbeleid dat bijna nog een visum zou uitdelen aan de kassa van de supermarkt. Op zichzelf gericht, ik denk dat Paposhvili nog het meest op zichzelf gericht was.
|