18th October 2004, 05:19
|
Oud-student
|
|
|
|
Citaat:
Originally posted by Barst
Qua ruimte geen probleem, maar server heeft een soort van 'time-outfunctie'... Wil zeggen dat, als de upload langer duurt dan x-aantal minuten, de zaak sowieso naar de ... is
Maar er moet toch een systeem bestaan waardoor ik mijn filmpjes alsnog kan loaden???
|
Zal wel een bepaalde reden voor zijn vrees ik. Uiteindelijk zal de server ook sterk vertraging oplopen denk ik. Dat wil men vermijden door die time-out. Maar jij kan normaal toch zelf filmpjes op je server zetten? Het is niet dat je forum erop staat dat je er niks anders meer kan opzetten he. Het moet gewoon niet zichtbaar voor iedereen. Vraag maar eens aan Wouter.
Maar voor gewone mensen die via Belgacom of Telenet gaan. Van Telenet krijg je zowiezo 50 mb aan ruimte voor zaken die je online wil zetten. Kan je zo een link leggen van het forum naar je webruimte. Voor mij is dat bijvoorbeeld http://users.telenet.be/davy.van.hemelen (staat nu toch niks op)
Maar als je anderen wilt laten uploaden op je forum... ik vrees er voor. Ken ook bijna geen forum dat het doet...
|