Enkele post bekijken
  #3  
Oud 21st November 2016, 21:58
Hendrik.S*uvillers Hendrik.S*uvillers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Thuis
Posts: 83
"Ik vind "de minstbedeelden" nogal speciaal uitgedrukt, want het zijn "de minstbedeelden" die wel de meeste hulp krijgen."

Deze zin vind ik dan weer speciaal uitgedrukt. Gewoon omdat ik er geen hol van begrijp. (sorry ik ben dom)
Zou je het misschien kunnen uitleggen ? Eventueel genuanceerd ? ( Als jouw rechts populistisch breintje tenminste weet wat genuanceerd wil zeggen, anders raad ik je aan om het eens te googlen. En als je dan toch bezig bent zoek ook eens naar rechts, populistisch en minstbedeelden zodat we de terminologie niet door elkaar halen. Terminologie kan je eventueel ook nog opzoeken. )

Verder lees ik dat je "De Goude Dageraad" een bedenkelijke partij vindt. (Hey, we hebben iets gemeen!!), maar je vindt Vlaams Belang dan weer OK? Wtf.
Je beweert zelfs dat het Vlaams Belang goede ideeën heeft. Zou je hier ook eens een drietal voorbeelden van kunnen geven? Want zoals ik het zie is er tussen het Vlaams Belang en de Griekse Partij, niet veel verschil; enkel het logo, de kleur, de naam en de plaats. En iets zegt mij dat jij goed op de hoogte bent van het politieke programma van Vlaams Belang.

Tenslotte wil ik nog zeggen/vragen, dat je beseft dat één van de vorige *rechtse verandering* (zoals je het zelf graag noemt), de tweede wereldoorlog teweegbracht. En dat is nu net iets wat ik in de toekomst wil vermijden.
Met citaat antwoorden