Enkele post bekijken
  #2  
Oud 28th September 2016, 11:17
Lotte.G*ens Lotte.G*ens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Olen
Posts: 80
luchtvervuiling

Eigenlijk geen nieuw nieuws, we wisten al langer dat het niet goed ging met de lucht. Toch zijn de cijfers die men erbij haalt erger dan ik had gedacht. Al stel ik me wel vragen bij het feit dat men de oorzaak van zoveel overlijdens koppelt aan de luchtvervuiling. Het is niet gezond, maar is dit echt 'de' oorzaak van al deze overlijdens? Of spelen er nog andere factoren mee?
Dergelijke problemen als luchtvervuiling of vervuiling in het algemeen zijn zaken waar al langer een oplossing naar gezocht wordt. Toch wordt er nog te weinig naar gekeken om dit te verbeteren, een voorbeeld is de autoloze zondag. Vroeger deden wij, als gezin, hier aan mee, maar dit jaar wisten we pas heel laat dat de autoloze zondag ging plaatsvinden, op een dag dat we wel effectief een lange autorit hadden gepland.
Zou hier bijvoorbeeld niet terug wat meer aandacht naartoe moeten gaan? Het is misschien maar één dag, maar als iedereen op deze ene dag gaat stilstaan bij de gevolgen van (lucht)vervuiling, komen we misschien een stap dichterbij een betere toekomst.
Met citaat antwoorden