29th May 2016, 21:30
|
Registered User
|
|
|
|
Voedingshypes bedreiding voor huisdieren
Net zoals Valerie heb ik dergelijk bericht nog nooit gelezen. Daarom ben ik ook blij dat het artikel gepost werd, zo leren we wat bij. Hoe je jezelf voedt, moet je zelf weten. Iedereen kiest zijn/haar eetgewoonten. Ik vind het wel erg dat mensen hun huisdieren hierin betrekken. Dieren hebben andere voedingsnoden dan mensen. Ze moeten een andere dagelijkse hoeveelheid en samenstelling van voedingsstoffen en voedingsmiddelen hebben dan mensen. Dat is het nut van dierenvoeding. Dierenvoeding is niet zomaar op de markt gekomen, het is omdat dieren andere essentiële bouwstoffen uit hun voeding moeten halen dan mensen. Ik vind het sneu voor de dieren dat sommige baasjes zo blind zijn geworden door hun eigen voedingsgewoonten dat ze hun dieren hierin meesleuren en geen rekening houden met hun behoeften. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat deze mensen dit artikel ook lezen, zodat ze ermee stoppen nu het nog kan. Anders vrees ik dat er nog veel huisdieren zullen sterven ten gevolge van de slechte keuzes van hun baasje.
|