Enkele post bekijken
  #2  
Oud 24th May 2016, 12:01
amina.j*cops amina.j*cops is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: zoersel
Posts: 85
Ik vind het op zich al schandalig dat de politie en het leger de cipiers moeten vervangen, precies of ze hebben niets beters te doen. Als de overheid nu eens werk maakt van een verplichte minimumbezetting bij een staking dan is zowel het probleem van de schadevergoedingen als dat van de politie die het werk moet overnemen opgelost. Bij andere openbare dienstverleningen, denk maar aan het ziekenhuis en de politie, is dit reeds het geval. In mijn ogen is er dan ook geen enkele reden waarom dit bij cipiers niet zou kunnen.
Ik ben er volledig mee eens dat iedereen recht moet hebben op te kunnen staken, maar er zijn grenzen en het moet voor iedereen leefbaar blijven. Gedetineerde dienen naar mijn mening ook goed behandeld te worden en ik snap dus ook volkomen dat ze een klacht indienen wanneer dit, zoals nu, niet het geval is. Deze klachten gaan de overheid weer enorm veel geld kosten en waar gaat dit geld vandaan komen? Weeral nieuwe belastingen en accijnzen, ten kosten van de gewone burgers.
Met citaat antwoorden