Enkele post bekijken
  #4  
Oud 24th May 2016, 02:29
Mathias.H*fmans Mathias.H*fmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Nijlen
Posts: 83
De focus zou inderdaad veel meer op 'intelligence' moeten liggen. Die terroristen moeten, zoals Guy Cordeel heeft gezegd, opgepakt worden als ze nog in hun bed liggen en niet pas op de luchthaven. Want dan is het al te laat. Zelfs al wordt de bagage van iedereen gescreend voor ze de luchthaven binnen mogen, dan nog kan het al te laat zijn. Er moet dus zoals ik eerder zei zeker op 'intelligence' worden gefocust. Zo kan men zulke aanslagen voorkomen vooraleer ze nog maar in gang gezet worden. Dit zorgt in mijn ogen voor het minst aantal mogelijke slachtoffers. Het is wel zeker waar, zoals mijn medestudenten al hebben gezegd, dat deze veranderingen wel een beetje te laat zijn. Deze maatregelen hadden al veel eerder getroffen moeten worden, maar dat is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. De luchthaven politie zit met zwaar personeelstekort. Dit maakt het dan natuurlijk wel moeilijk om zulke maatregelen te treffen. Ze hebben op de moment van de aanslag in mijn ogen hun job goed gedaan, er zijn veel agenten van de luchthavenpolitie die spontaan hun hulp kwamen aanbieden en daar mot je ze toch zeker ook krediet voor geven.
Met citaat antwoorden