21st December 2005, 18:23
|
|
auti-juf
|
|
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
|
|
Ik vind het ook maar niks!
in het artikel wordt er ook gezegd dat kleinere opleidingen ook vaak met mondeling examens werken, ik vind dit nog niet zo slecht! Er wordt vaak meer doorgevraagd op inzichtelijk vlak, wat bij ons zeker wel goed is!
Aan de motivatie en studentenbegeleiding moet zeker en vast iets gedaan worden!
Zelf wil ik nog voor verschilllende dingen gaan verderstuderen maar bij ons op school weten ze hier gewoon allemaal niets over.
Ik heb dus alles op mn eentje moeten uitzoeken wat ik wel een beetje schandalig vond.
Daarom vind ik het dus geen slecht plan om hierin te investeren.
De examens ook nog eens door iemand anders laten inkijken, vind ik niet nodig.
Ik zou dit eerder als een bijkomende optie inschakelen moest je niet akkoord gaan met je punten ofzo.
Maar ik denk dat al onze docenten al werk genoeg hebben om alleen onze examens te verbeteren.
Iedereen legt ook zn eigen accenten: lkr a zal puntje 1 liever wat uitgebreider zien terwijl lkr b vind dat dit te uitgebreid is en dat er veel overbodige info instaat.
Het zal dus teveel tijd en extra werk(overleggen, resultaten bespreken, ...) vragen en dit lijkt mij niet haalbaar.
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte
|