18th May 2016, 21:21
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ben het meer dan eens met de meningen van Alina en Lisse. Elektrische wagens zijn de wagens van morgen ook al lijkt voor sommige mensen deze vernieuwing nog een ver-van-hun-bedshow, toch ben ik het er over eens dat binnen dit en X-aantal jaar de meerderheid over zo'n wagen beschikt. Groene energie is nu eenmaal een must geworden en past perfect in het plaatje van de generatie wereldverbeteraars waar we nu allemaal voor streven. Kijkende naar de 'World Overshoot Day', stellen we vast dat we niet de juiste weg opgaan, maar met elektrische wagens zetten we zeker en vast een stapje in de goede richting op vlak van milieubescherming (lees: uitstoot). Het feit dat de verkoop van elektrische wagens verdubbeld is, vind ik een hele goede zaak. Dit laat blijken dat deze markt aan het uitbreiden is en dat meer en meer mensen zulke auto's kunnen permitteren. Toch moeten we niet te vroeg juichen. Het aanbod van elektrische wagens is nog steeds maar een fractie van topspelers in de autobusiness (diesel - en benzinewagens). Niettemin ben ik wel tevreden dat de elektrische wagens aan een opmars begonnen zijn!
|