Enkele post bekijken
Oud 16th May 2016, 21:54
Mathias.H*fmans Mathias.H*fmans is offline
Registered User

Ik vind dit een heel goed initiatief. Frisdrank is voor niets goed. Het is misschien wel lekker, maar we hebben het voor niets nodig. Het bevat heel veel suikers waardoor veel kinderen te kampen krijgen met overgewicht. Een aandoening die vandaag de dag alleen maar toeneemt. Met dit initiatief kan die toename misschien tot een halt worden gebracht. Het is ook zeker een goed idee om het initiatief geleidelijk aan toe te passen en het niet ineens op te dringen bij de ouders, leerkrachten, jongeren, ... . Op mijn lagere school mocht je ook geen frisdrank meenemen naar de school, daarom vind ik het zelf misschien niet zo erg om frisdrank te verbieden op scholen. Ik drink zelf dus ook geen frisdrank omdat ik hier veel te actief van wordt. Als de leerlingen graag frisdrank drinken, en dat mag ook zeker, kunnen ze dit als ze het echt willen buiten de school nog drinken. Zoals Brenda zegt, stellen niet alle ouders goede regels op in verband met het wel en niet drinken van frisdrank. Daarom is het des te belangrijker om dit in de scholen wel te doen.
Met citaat antwoorden