Enkele post bekijken
  #2  
Oud 10th May 2016, 19:10
valerie.w*ls valerie.w*ls is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Olmen
Posts: 86
Ik ga akkoord met de mening van Emiel. Ik denk dat vooral het feit dat er zo weinig oplaadpunten zijn, de Belgen afschrikt. Heel wat landgenoten moeten elke dag heel wat kilometers afleggen om hun job te bereiken. Het is natuurlijk vervelend wanneer je een elektrische wagen hebt dat je heel wat kilometers moet omrijden om je wagen te kunnen opladen. Ook voor mensen die met de auto op vakantie gaan, is dit soort wagen niet echt interessant. Je moet altijd een oplaadpunt in de buurt hebben op het moment dat de batterij van de wagen bijna leeg is. Als je in het buitenland bent, is het niet gemakkelijk om te weten waar deze punten zich bevinden. De subsidie die voor deze wagens gegeven wordt, is interessant. Toch denk ik dat veel mensen vinden dat dit voordeel niet opweegt tegen de nadelen.

Ook het geval met de hybride wagens vind ik echt niet kunnen. Deze mensen zijn duidelijk profiteurs die weten hoe ze het moeten spelen. Ze kopen een dure hybride wagen, maar genieten van de fiscale voordelen zonder de wagen zo te gebruiken. Ze rijden gewoon op benzine en hoeven niet eens de plug-in kabel mee naar huis te nemen. Ik snap echt niet dat deze mensen hiermee wegkomen en dat men hier nog geen maatregelen voor genomen heeft. Deze mensen bezitten vaak het kapitaal om dit soort wagens te kunnen aanschaffen, maar toch zoeken ze allemaal achterpoortjes om te kunnen besparen.
Met citaat antwoorden