Enkele post bekijken
Oud 20th December 2005, 10:58
bram willems bram willems is offline
Registered User

Citaat:
en de aanwezigheid van kernwapens is in de wereld van vandaag niet echt een doorslaggevend argument meer (hoe erg dat feit ook Zie maar naar Noord-Korea, Frankrijk, de VSA, Groot-Brittannië, India, en vele anderen... is). /QUOTE]

Denk dat bijvoorbeeld Frankrijk of G.B wel iets minder gevaarlijk is dan een president die zegt: we moeten ze van de kaart vegen...

[QUOTE]De Joden hebben hun deel gehad, die laten zich écht niet meer doen, ze bijten van zich af... Zeer begrijpelijk

Zeer begrijpelijk dat de Joden hier nog een zware wonde aan over houden maar dit mag volgens mij echter wel niet gebruikt worden als excuus om een aanval te rechtvaardigen.(dit geheel terzijde)

Voor de rest denk ik dat de evolutie in Iran zeer goed moet opgevolgd worden, als de religieuze maatregelen binnen het land zelf blijven en dit binnen de perken van de mensenrechten zie ik niet direct een probleem. Met de uitlatingen van de president naar buitenlandse "politiek" heb ik het wel moeilijk en dit moet dus echt wel goed opgevolgd worden door bijvoorbeeld de VN
Met citaat antwoorden