Enkele post bekijken
Oud 2nd May 2016, 11:27
Celine.G*igorieff Celine.G*igorieff is offline
Registered User

Ik kan mij zeker en vast vinden in de mening van Lore. Het is een goed alternatief voor sommige straffen, de gevangenissen raken niet overvol,... Het is zoals Lore zegt ook een voordeel dat de persoon in kwestie nog alles behoud zoals zijn geld en woning. Maar ik vraag mij af of dit wel een efficiënte straf is? Je mag je huis niet verlaten, enkel om te gaan werken, rechtstreeks naar het werk en rechtstreeks terug naar huis. Verder zit je constant thuis, tv te kijken, films te kijken, er komen eens wat vrienden op bezoek... Gaat deze straf echt helpen? Ik heb er zo mijn twijfels over. Als ik zo'n enkelband zou krijgen zou ik mij door de week niet gestraft voelen. Enkelband of niet, ik zit door de week sowieso altijd thuis. In het weekend zou ik het wat moeilijker hebben, maar als je goede vrienden hebt, komen ze gewoon naar jouw huis met wat bakken bier en kan je nog een 'feestje' bouwen. Ik heb zo mijn twijfels over de efficiëntie van de straf, maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
Met citaat antwoorden