Enkele post bekijken
Oud 22nd April 2016, 21:15
Lotte.G*ens Lotte.G*ens is offline
Registered User

Stuur kankerpatiënten enkel nog door naar centra die voldoende ingrepen uitvoeren

Al langer dan vandaag zijn deze problemen aanwezig: mensen die sterven door een te late diagnose, ziekenhuizen die niet luisteren naar wat de patiënten te zeggen hebben, ziekenhuizen die mensen als nummers behandelen ... Voor sommige ziekenhuizen is het al lang een sleur geworden en gaan ze belangrijke informatie niet meer opnemen in het systeem, wat ervoor zorgt dat er kritieke informatie achtergehouden wordt. Begrijp me niet verkeerd, verpleegkundigen en dokters zijn er niet in overvloed en moeten vaak lange dagen werken, met vaak te weinig werkkrachten. Dus langs hun kant begrijp ik het ook, de druk ligt hoog. Maar het gaat hier nog steeds over mensenlevens, die niet zo maar een wisselstuk hebben, waarmee het probleem opgelost is. Zoals Amina al zei, het is jammer dat we in bepaalde ziekenhuizen meer kansen hebben om te overleven dan in anderen, want dit kan niet, maar bekijk het alstublieft langs twee kanten en schuif de schuld niet genadeloos in de schoenen van dokters en verpleegkundigen, die vaak hun uiterste best doen.
Ik ben echter wel tevreden dat ze deze problemen willen aanpakken en dat dit verder zal worden opgevolgd.
Met citaat antwoorden