Enkele post bekijken
Oud 30th March 2016, 17:56
Maxime.v*ndersmissen Maxime.v*ndersmissen is offline
Registered User

Werkt de methode wel op lange termijn?

Ik vind het zoals Mathias goed dat er een mogelijke oplossing gevonden is. Ik ken zelf ook een paar mensen die anorexia hebben en de gevolgen daarvan zijn groot om niet te zeggen verschrikkelijk. Ik heb schrik dat deze methode, meer bepaald de magnetische impulsen, in de toekomst weinig oplossing gaat bieden. Het kan op korte termijn wel werken, maar anorexia is een ziekte waarmee je je hele leven bezig bent.
Ik vind dat ze de methode zeker kunnen testen, maar dan moeten de patiënten nog wel extra ondersteuning en begeleiding krijgen. Dat is nodig omdat anorexia een ziekte is dat tussen je oren zit. Ze moeten daarom ook nog psychologisch opgevolgd worden. Natuurlijk is het testen al een begin en hopelijk vinden ze in de toekomst een oplossing of een verbetering van een bestaande oplossing zodat deze ziekte verholpen kan worden.
Er zijn te veel mensen die hieraan lijden. Misschien moeten we niet alleen de ziekte oplossen, maar moeten we een oplossing vinden voor de oorzaak. Tegenwoordig is iedereen op de media bezig met sporten en gezond eten. Daardoor denken andere meisjes dat ze dat ook moeten doen of vinden ze zich al te snel dik. Ze gaan dan ook beginnen sporten en op hun eten letten waardoor dit al te snel extreem kan worden. Ik denk dat we om te beginnen al meer modellen moeten tonen met rondingen want daar is niets mis mee. Dat is natuurlijk nog maar iets klein, maar vele kleine dingen kunnen al een grote verandering veroorzaken.
Met citaat antwoorden