Enkele post bekijken
Oud 29th March 2016, 18:55
Jill.V*rstrepen Jill.V*rstrepen is offline
Registered User

Vlaams Belang wil doodstraf voor terroristen

Ik ben het niet helemaal eens met de mening van Priscilla. De terroristen moeten inderdaad gestraft worden voor hun daden, maar ik begrijp niet waarom zij gestraft moeten worden met de doodstraf. Bij mij klinkt dit niet echt hard in de oren, maar mij lijkt het eerder een gemakkelijke straf. Ik ben zeker geen voorstander van de doodstraf, want ze zullen op deze manier nooit beseffen wat ze fout hebben gedaan. Mij lijkt het dus beter om deze personen levenslang op te sluiten en hun laten afzien zoals ze heel veel mensen hebben laten afzien door deze aanslagen te plegen.

Ik ben het wel helemaal eens met wat Priscilla zegt over het intrekken van de erkenning van de islam. Dit gaat inderdaad wel een beetje te ver. Zoals Filip Dewinter het zegt, lijkt het alsof alle moslims terroristen zijn. Het is niet omdat ze hetzelfde geloof hebben dat ze ook allemaal dezelfde gewelddadige gedachten hebben. Ik vind dat we niet mogen veralgemenen, want niet alle moslims zijn slecht en er zijn ook moslims die in ons land wel een kans verdienen op een beter leven, maar daarbij een beetje steun van onze overheid nodig hebben.
Met citaat antwoorden