10th March 2016, 19:39
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind deze resultaten alles behalve verrassend. Ik hoor het dikwijls van heel wat mensen:" voor ik ga slapen checkt ik mijn Facebookprofiel nog" of " Ik kijk tot 2:00 in de nacht naar een goede serie". Dit zijn dingen die je door heel wat mensen hoort vertellen. Wanneer je dan om 7:00 uit je bed moet, zal het de eerste keren wel eens pijn doen. Toch denk ik dat alles went en dat daarom mensen vaak zeggen: " ik denk dat ik zoveel slaap niet nodig heb". Jammer, want dat heb je wel nodig. Heel wat personen worden prikkelbaar, presteren minder en worden zelfs dikker omdat ze niet voldoende slapen. Ik besef ook wel dat dit voor vele mensen niet altijd haalbaar is. Ze hebben kinderen, een drukke job en wanneer krijg ik nog eens even me-time? Het is natuurlijk allemaal moeilijk te combineren met alle rollen die we moeten vervullen in deze samenleving. Het is ook vaak zo dat je een seut bent wanneer je niet mee uit gaat om vroeg in je bed te kunnen kruipen. Ik denk dat het goed is om uit te gaan, je Facebookprofiel te bekijken en eens naar vrienden te gaan. Toch is het belangrijk om aan jezelf en je nacht rust te denken. Hier word jezelf beter van.
|