9th March 2016, 10:30
|
Registered User
|
|
|
|
Sanders nog niet afschrijven.
Ik vind dat je Bernie nog totaal niet mag afschrijven. Het is waar dat je zegt dat Hillary, op de moment, een grote voorsprong heeft. Op de moment heeft Hillary 1221 kiesmannen achter zich (waaronder 461 super-kiesmannen zitten) en Bernie heeft op de moment 571 kiesmannen (waaronder 25 super-kiesmannen zitten). Er zijn in totaal nog maar 21 verkiezingen geweest, maar er zijn er nog 31 te gaan, dus je moet Sanders nog helemaal niet afschrijven. Staten zoals Pennsylvania (210 kiesmannen) en California (546 kiesmannen) komen er nog aan. In de polls is de populariteit van Sanders in California aan het stijgen, terwijl die van Hillary aan het dalen is. Het is terecht van Sanders om te blijven doorvechten voor zijn plaats in de presidentsverkiezingen. New York komt er ook nog aan, maar ik denk dat deze verkiezing naar Hillary gaat, omdat het haar staat is. Persoonlijk heb ik geen voorkeur tussen Hillary of Clinton, maar ik denk dat het nog wel spannend kan worden.
Zoals je al zei is Trump, op de moment, aan het winnen bij de republikeinen. Ik vind dit een goede zaak en niet omdat ik hem in het Witte Huis wil zien, maar eerder omdat ik denk dat hij zou verliezen tegen Hillary en Sanders als het erop aankomt. Cruz zou een betere kans maken tegen de democraten dan Trump.
|