Onderwerp: Homo-priesters
Enkele post bekijken
Oud 16th December 2005, 18:52
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Ann Van der Flaas
Amai zne, mijn mening over holebi's is nogal uitgesproken, namelijk radicaal tegen, ik hen NIETS tegen de personen in kwestie, wel tegen het 'homozijn', omdat God daar echt heel duidelijk over is, seks is gemaakt tussen man en vrouw binnen het huwelijk. Dus NIET tussen man en man en ook niet tussen vrouw en vrouw, ook niet in je eentje, ...

En u gaat voor leerkracht?
Enkele vraagjes: Ben je ooit al eens verliefd geweest? Het antwoord hierop zal wss ja zijn waarop dan volgt: en kon je daar iets aan doen? Kan jij zelf beslissen op wie je verliefd wordt?

Vertel me eens: wat ga je doen als er in je klas later holebi's zitten? Hoe ga je hen behandelen? Ga je hen proberen te "genezen"?
Wie zegt trouwens dat holebi-zijn te maken moet hebben met seks?
En wat dan nog: seks is in essentie gewoon puur lichamelijk contact. Niets te maken met zonden volgens mij, want als ik mij niet vergis hebben die te maken met of vinden die hun oorsprong in "onpure" gedachten (ik volg evenwel geen godsdienst dus ik kan me hier uiteraard wel vergissen) en zoals in mijn eerste vraag bewezen is kan je verliefdheid niet tegenhouden... Hoe kan dat dan als een zonde beschouwd worden?!µ

PJ: verdraagzaamheid is inderdaad het sleutelwoord van deze eeuw, het is te zeggen: het gebrek daaraan ...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden