Enkele post bekijken
Oud 21st December 2015, 19:47
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User

Ronduit belachelijk! Ik sluit me aan bij alle onderstaande reacties. Mensen kiezen bewust voor de fiets wanneer ze uitgaan om zo niet achter het stuur van een wagen te moeten kruipen wanneer je iets gedronken hebt. De mensen maken dus bewust deze keuze dat ze geen gevaar zijn wanneer ze met de auto moeten terugrijden. Wanneer ze dan op hun fiets ook nog eens gaan worden bestraft als ze gedronken hebben? Dan vraag ik me af waar we mee bezig zijn... Ik ben volledig akkoord als je alles veiliger wil maken om minder slachtoffers te hebben in het verkeer maar dit is er een beetje over. Nu ga je mensen straffen die eigenlijk een juiste keuze maken door met de fiets te gaan i.p.v met de wagen. Onbegrijpelijk vind ik dit toch. Zo een problematiek gaan ze aanpakken terwijl er in deze wereld genoeg aan te pakken valt (fraude,...) Grote bedrijven die niet zuiver op de graad werken, daar wordt de neus voor opgehaald maar de kleine man in de straat gaan ze op deze manier wel aanpakken. Schandalen zijn dit!
Met citaat antwoorden