Enkele post bekijken
  #4  
Oud 21st December 2015, 17:55
G*lles.Den.Abt G*lles.Den.Abt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Noorderwijk
Posts: 115
Ook ik ben hier volledig mee akkoord, het is onbegrijpelijk dat iemand voor de grap een bommelding gaat doen. Laatst zag ik een filmpje van een man gekleed in een gewaad voor de lol rugzakken naar mensen smeet en dan 'Allahu akbar' roep, als je dit als een grap beziet ben je in mijn ogen gewoon een zieke geest. In deze tijden zijn mensen bang om buiten te komen en zien we ongelooflijk veel militairen in het straatbeeld, waarom zou je mensen nog meer angst bezorgen? De mensen die de valse bommeldingen doen mogen van mij zeker gestraft worden, leg ze de boete op en laat ze alle kosten betalen die erbij komen zien zoals een vervoer en uren van de militairen en politie die moeten uitrukken. Nu gaan ze ongestraft door en denken ze dat ze deze mop kunnen blijven maken. Laat ze eventueel verplicht helpen in een revalidatiecentrum voor militairen die zware verwondingen opgelopen hebben bij een ontploffing of tijdens hun missie, zo zullen ze met hun eigen ogen zien dat zulke valse bommeldingen zeker niet grappig zijn.
Met citaat antwoorden