21st December 2015, 13:47
|
Registered User
|
|
|
|
Ik deel volledig de mening van J*ll. Doordat ik een wetenschapper ben kijk ik natuurlijk naar de wetenschappelijke kant van dit artikel. Toch wil ik in de eerste plaats ook zeggen dat ik enorm blij ben met de progressie die ze maken in het bestrijden van kanker. Kanker is een smerige ziekte die al ontelbare levens heeft geëist. IK ben dan ook enorm blij en zelf opgelucht dat de wetenschap zich op een zeer hoog tempo goed evolueert. Wanneer we een decennia terug gaan in de tijd en dan tellen hoeveel leven we al hebben kunnen redden door middel van beter screening en wetenschappelijke vooruitgang van indicatoren en tests dan kunnen we als mens toch alleen maar blij zijn met die evolutie. Als wetenschapper kan ik ook zeggen dat ze opnieuw met een experimenteel screening bezig zijn om een anders vorm van kanker te ontdekken (keelkanker). Dit voorbeeld en de screening in het artikel zijn nogmaals enorm goede voorbeelden van de wetenschappelijke ontwikkeling. IK hoop dat dit zo blijft evolueren en dat de ziekte kanker zo gaat worden beperkt tot een minimaal aan slachtoffers
|