Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st December 2015, 12:41
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Hulshout
Posts: 85
Volledig akkoord met onderstaande mening van G*ddy. Ten eerste vind ik het zelfs een beetje onrespectvol dat de werknemers niet denken aan de invloed dat ze gaan hebben. Er zijn tenslotte in januari heel veel studenten die hier onder gaan leiden! Ten tweede vind ik het enorm raar dat mensen die willen werken door hun collega's vies worden bekeken en dan door groepsdruk misschien toch ook niet gaan werken. Ten derde wil ik toch nog even het hebben over staking zelf. Ik ben van mening dat er soms inderdaad moet gestaakt worden om een punt duidelijk te maken en zeker als de staking gegrond is. Ik vind echter wel dat je je staking beter moet inplannen. Ze hebben deze staking volgens mij gewoon verkeerd gepland waardoor er enorm veel commotie is gekomen op de stakers terwijl ze misschien wel een goed punt hadden. Als laatste vind ik het een beetje onnozel dat ze altijd maar willen onderhandelen. Wanneer de vakbonden zeggen dat er een staking komt, MOET er volgens mij ook een staking komen! Anders laten de vakbonden zich toch gewoon ompraten. Begrijp me niet verkeerd want ik hoop ook dat er in januari geen hinder is voor studenten maar wanneer je een punt wilt maken moet je je niet laten ompraten
Met citaat antwoorden