Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st December 2015, 12:35
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Hulshout
Posts: 85
Ik heb onlangs in de lessen van EMCV een artikel gelezen van ons brijn en in dit artikel was te lezen dat wanneer we over beslissing extra gaan nadenken of er over gaan piekeren dit niets oplost. Op een eerste vlak was ik helemaal niet akkoord over de mening die ze in het artikel aannamen maar naarmate ik verder las ben ik hun mening toch gaan volgen. Het is blijkbaar wetenschappelijk bewezen dat wanneer we met een beslissing in ons hoofd zitten we ons brein maar moeten laten doen. We moeten er zelfs niet meer aan denken. Het antwoord zal ons wel te binnen schieten. Ons brein zorgt ervoor dat we onbewust de juiste keuze gaan maken in verband met onze beslissing! Het geeft ons dan signalen die we eerst niet kunnen thuisbrengen maar naarmate de tijd vordert zijn de signalen zo duidelijk dat we onbewust de keuze maken. Omdat ons brein eigenlijk de keuze voor ons maakt kan je er best enkele nachtjes over slapen en er vooral niet over blijven nadenken want het antwoord komt toch. Probeer het eens!
Met citaat antwoorden