Enkele post bekijken
  #5  
Oud 21st December 2015, 12:24
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Hulshout
Posts: 85
Ik ben het eigenlijk een beetje bui dat dit nog altijd de media haalt. Vorig jaar is de commotie enorm groot geweest, en waarom eigenlijk? Wanneer we naar het origineel feest kijken dan was hierom vroeger toch nooit een probleem. Door de huidige maatschappij en het enorm verlangen naar een conflict om het minste moeten we al oppassen wat we zeggen en zeker tegen wie. Sinterklaas moet een feest zijn en het zou enkel en alleen de media mogen halen waarbij we lachende kinderen zien die plezier maken en blij zijn. Dus niet het debat over het al dan niet racistische kantje van zwarte piet. Ik ben het eens met al deze onderstaande reacties en vind dat dit een feest is voor kinderen. Het feest is altijd zo geweest! Er was vroeger geen sprake van racisme en ik vind dat dit vandaag de dag ook niet is. De media blaast dit veel te hard op en nationalistische partijen gebruiken dit maar al te graag. Wanneer gaat dit eindeloze debat waar toch geen winnaar kan uitkomen is stoppen? Laat ons gewoon genieten van het feest en de vreugde die deze personen met zich meebrengen
Met citaat antwoorden