Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st December 2015, 12:19
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Hulshout
Posts: 85
Het is zo dat men niet meer durft te investeren in een goed idee of project. Ik ben ook van mening dat de mensen terug meer geld moeten durven investeren of in het algemeen terug hun geld moeten durven gebruiken. Maar ik snap ook waarom de huidige populatie mensen niet meer investeert. Ten eerste bestaat er geen kleine investering. Wanneer je in een idee of project investeert dan is dit meteen een serieus budget want anders komt het idee of project nog niet van de grond. Ten tweede heb je ook geen zekerheid of het idee of project wel zal slagen. Wanneer je dus zo een groot bedrag investeert en het levert niet op dan ben je het wel kwijt. Ten derde denk ik ook dat we eens moeten kijken naar onze maatschappij. Alles rondom ons is duurder geworden. Mensen die misschien vroeger wel eens een investering deden moeten dus nu al naar hun geld gaan kijken en vinden er dus niet de plaats om zo een misschien ondoordachte investering door de gooien. Toch vind ik dat de mensen meer moeten durven. Want wie niet waagt niet wint
Met citaat antwoorden