Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st December 2015, 11:10
K*tleen.Verberckt K*tleen.Verberckt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Nijlen
Posts: 84
S*ijn vermeldde al dat als je eenmaal de moed hebt om hulp te gaan vragen, je eerst nog moet gaan uitzoeken waar je juist moet zijn. In realiteit is het echt zo dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. De diensten onderling weten niet waar de andere diensten mee bezig zijn. Ze verwijzen je naar een andere dienst maar die blijkt dan naderhand toch niet de juiste dienst te zijn en je wordt weer doorverwezen naar een nieuwe dienst. Telkenmale veel papierwerk, veel dingen in te vullen. Het vergt veel moed om door te zetten terwijl je gevoel krijgt dat al het werk dat je erin steekt totaal nutteloos is omdat je geen resultaat boekt vandaar dat ook weer velen afhaken tijdens het zoeken naar hulp. Een oplossing hiervoor zou inderdaad het geďntegreerde brede onthaal zijn waar men weet waar alle diensten mee bezig zijn en waar men al van in het begin de mensen naar de juiste dienst kunnen doorverwijzen. Zo moet het papierwerk ook maar eenmalig ingevuld worden. Hierdoor zouden de mensen ook het gevoel krijgen dat ze echt worden geholpen.
Met citaat antwoorden