Enkele post bekijken
Oud 18th December 2015, 23:35
l*tte.demeulder l*tte.demeulder is offline
Registered User

Ik ben voorstander van de 'nultolerantie'. Als ik bob moet zijn voor mijn vrienden dan raak ik zelf geen druppel alcohol aan. Dit is een gewoonte geworden waar ik absoluut geen probleem mee heb. Ergens vind ik dit niet meer dan normaal, je stelt jezelf verantwoordelijk en je moet deze verantwoordelijkheid dragen. Als je dit een probleem vindt dan moet je deze verantwoordelijkheid niet opnemen.

Dagelijks gebeuren er ongevallen, al dan niet veroorzaakt door het gebruik van alcohol. Als we deze ongevallen al kunnen wegnemen, dan zouden onze banen al heel wat veiliger zijn. En daar kan ik alleen maar voor pleiten. Veiligheid gaat voor mij nog altijd boven alles en ik ben blij dat er vele zo denken. De 'nultolerantie' is weeral een stap in de goede richting om onze veiligheid nog beter te waarborgen. Natuurlijk gaat hier nog veel over gesproken moeten worden voor dit in de praktijk uitgevoerd kan worden. En dat is normaal, het is een grote aanpassing, die ervoor zorgt dat we meer moeten nadenken. We mogen bijvoorbeeld dan geen praline meer eten met likeur of een gerecht met alcohol in. Toch denk ik dat deze "opofferingen" de moeite waard zijn.
Met citaat antwoorden