Onderwerp: Homo-priesters
Enkele post bekijken
Oud 15th December 2005, 15:44
Ann Van der Flaas Ann Van der Flaas is offline
Registered User

Amai zne, mijn mening over holebi's is nogal uitgesproken, namelijk radicaal tegen, ik hen NIETS tegen de personen in kwestie, wel tegen het 'homozijn', omdat God daar echt heel duidelijk over is, seks is gemaakt tussen man en vrouw binnen het huwelijk. Dus NIET tussen man en man en ook niet tussen vrouw en vrouw, ook niet in je eentje, ...
De bijbel zegt hierover dat het een zonde is, nu, iedereen maakt fouten, en voor God is het een zonde als een ander.
Ik vind het dus ergens wel heel erg dat dat soort mensen zo'n functie kan krijgen binnen het huis van God.
Goed, de andere priesters, voorganger of hoe je ze wilt noemen, maken ook fouten, zal je nu misschien denken. Idd, maar die hebben daar (meestal) oprecht spijt van en tonen berouw, en dan kan er vergeving zijn. Integenstelling tot de holebi's, die hebben niet door dat ze fout zijn, hebben niet door dat ze daar spijt van zouden moeten hebben, en vragen bij gevolg ook geen vergeving.
Volgens mij is het ook helemaal geen kwestie van geaardheid, alles kan opgelost en genezen worden, en zo'n dingen behoren tot een misvormde geest (waar de persoon in kwestie al dan niet aan kan doen), maar hij kan er wel degelijk van genezen worden)

Reacties welkom!
Met citaat antwoorden