14th December 2015, 05:32
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Leo'burg
Posts: 89
|
|
Mijns inziens is het vrij logisch dat prijzen jaarlijks verhoogd worden. Diensten worden duurder, investeringen moeten zichzelf ook terugverdienen, en dit wordt altijd doorgerekend aan de klant. Telenet zal hierdoor opnieuw wat klanten verliezen, maar als die klanten puur prijs-kwaliteit gaan bekijken, zullen ze rap terug klant worden, aangezien tot op heden geen enkele andere aanbieder (lees: er is maar één andere aanbieder: Proximus) is die hetzelfde als Telenet kan aanbieden aan dezelfde (of een goedkopere) prijs. Het is voor Telenet dus een win-winsituatie.
Er zullen altijd wel mensen zijn die vinden dat ze beter af zijn bij Proximus (Scarlet, Tele2, ... is ook Proximus), mede ook omdat ze technisch niet onderbouwd zijn én enkel naar de centen kijken. Telenet heeft met andere woorden niks te verliezen. Geen vuiltje aan de lucht dus.
|