Enkele post bekijken
  #2  
Oud 13th December 2015, 23:25
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Hulshout
Posts: 85
Net zoals R*my stel ik me een aantal vragen bij dit artikel. Eerst en vooral denk ik niet dat dit gaat werken. Passagiers en mensen in het algemeen stellen nog altijd hun veiligheid als prioriteit. Ik denk niet dat wanneer een passagier in de bagageruimte van een vliegtuig terecht komt zich er veilig gaat voelen. Net om deze reden denk ik dus ook niet dat er ooit iets van gaat komen. Toch haalt dit artikel wel een interessant item naar boven. Passagiers willen goedkopere vluchten, dit is algemeen geweten. Ze zullen er dus alles voor doen om hun vlucht zo goedkoop mogelijk te laten verlopen. Ze willen er zelfs minder comfort voor hebben. Maar hun veiligheid blijft wel boven alles staan. Ik schrok eigenlijk een beetje van het percentage dat er maar 37% van de cargoruimte gebruikt werd. Ik weet niet goed wat de mogelijkheden om een vliegtuig zijn maar ik denk wel dat wanneer enkele 'slimme koppen' aan dit probleem gaan zitten hier snel een goede oplossing voor is. Met natuurlijk dan als uitgangspunt de veiligheid. Ik zou ervan versteld staan mochten er echt ooit passagiers in de bagageruimte zitten maar ik denk echter wel dat het mogelijk is om je vliegtuig anders in te delen zodat er meer kan worden gedaan met de ruimte die je niet gebruikt. We zullen zien wat de toekomst brengt!
Met citaat antwoorden